Cookie Consent by TermsFeed

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembevételével készült. Jelen tájékoztatást a Vásárló a regisztráció és a vásárlás során tudomásul veszi és elfogadja.

A szolgáltató adatai

A www.topboxauto.hu webáruházat  a Top Box Autó Kft. (a továbbiakban, mint Eladó) üzemelteti.

Cégnév: Top Box Autó Kft.

Cím: 2310 Szigetszentmiklós, Tököli út 62.

Telefon: +36 24 530 030, +36 20 980 4978

e-mail: bolt@topboxauto.hu

Internet: www.topboxauto.hu

Adószám: 26557423-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-196020

Céget bejegyző hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága   

Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Szolgltató Kft.

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

www.tarhely.eu          

 

Általános rendelkezések, regisztráció

 A webáruházban történő nézelődéshez valamint a szöveges tartalmak megtekintéséhez nem kell regisztráció. Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak. Az árakat az Eladó előzetes bejelentés nélkül is változtathatja. A Top Box Autó Kft. minden tőle telhetőt megtesz a webáruházban megjelenő adatok pontosságának biztosítása érdekében, azonban nem vállal garanciát az itt megjelenő ár- és termékadatok pontosságáért.

A megrendelést az Eladó weboldalán keresztül nem csak regisztrált Vásárlótól fogadja el, de a Vásárlónak a regisztrációhoz és a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot hiánytalanul és a valóságnak megfelelően kell kitöltenie. Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő  „0” Ft-os vagy  „1” Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Regisztárálni kívánt Vásárló esetén a megadott adatok alapján készítjük el a regisztrációt, melyről a Vásárló e-mailben értesítést kap. Ezen e-mail aktiválása után nyílik lehetőség a Vásárló által történő rendelésre. Az áruházban található cikkek mellett „Kosárba” gomb megnyomásával kerül a termék a kosárba. Ez még nem minősül rendelésnek.

A „Kosár” gombjára kattintva betekinthet a kosár tartalmába, ahonnan  a „Fizetés” gombra kattintva elvégezhető a termékek megrendelése. A megrendelés előtt a Vásárló kiválasztja a számára megfelelő szállítási és fizetési módot. Az aktuális szállítási feltételeket a rendszer összegszerűen kezeli. A megrendelés  a „Megrendelés” gombra kattintva jön létre. Ezután a Vásárló visszaigazolást kap a rendeléséről

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés pillanatában közte és az  Eladó között adás-vételi szerződés és szállítási szerződés jön létre.

Fizetési feltételek

A fizetés az alábbi módokon lehetséges:

  1. Készpénzzel vagy bankkártyával üzletünkben.
  2. PayPal fizetéssel.
  3. Bankkártyával a Borgun biztonságos rendszerén keresztül.
  4. A csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával a futárnál. Az utánvét kezelési díja ez esetben felszámításra kerül, ennek összege 500 Ft.
  5. Pro Forma (díjbekérő) számla útján.

A vásárlásról a rendelés során megadott adatok alapján, a mindenkor hatályos számviteli törvény rendelkezéseinek megfelelően számlát állítunk ki.

Szállítási feltételek

  1. Személyes átvétel üzletünkben, mely ingyenes.
  2. Futárszolgálattal csak Magyarország területén.

A futárszolgálatot a GLS végzi, melynek díja 1900 Ft. Utánvétes fizetés esetén + 500 Ft. 

35.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

Házhozszállítás esetén a GLS e-mailben tájékoztatja a megrendelőt a várható kézbesítési időről, a kézbesítés napjának reggelén.

Személyes átvétel esetén e-mailben küldünk értesítést, amikor a termék átvehető.

A csomagot megrendeléstől és a díjfizetéstől függően 24-36 órán belül átadjuk a futárszolgálatnak.

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák eredeti és másod példányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez. Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl.: a szállítást végző cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Adatkezelési alapelveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal. A regisztráció során megadott adatokat kiemelt biztonsággal kezeljük, azokat 3. fél részére át nem adjuk.

Az adatvédelemről az Adatkezelési tájékoztatóban részletesen olvashat.

Elállási jog

Az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül a rendelt áruk visszaküldhetőek. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezik.  A bejelentés történhet telefonon, személyesen és írásban (postai levél, e-mail). Az áru Eladóhoz való visszajuttatásának költsége a Vásárlót terheli.

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog, ha a termék, külön kérésére lett előállítva, vagy egyedi rendelésre lett rendelve. A Vásárlónak kiemelten figyelni kell az áru épségére, annak állagát gondos gazdaként megóvni. A nem rendeltetésszerű használatból keletkező károkat a Vásárló állja, melynek mértékét az Eladó állapítja meg. A csomagolásában sérült termékeket, ha azok nem újra eladható állapotban vannak, nem tudjuk  visszavenni. A beépített termékeket baleset biztonsági szempontból semmilyen formában nem áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Az Eladó köteles minél hamarabb, de legkésőbb 30 napon belül az áru ellenértékét visszafizetni a Vásárlónak. A visszafizetés banki utalással történik a Vásárló által megadott bankszámlára.

Az Eladó részére visszaküldött csomagokat sem utánvéttel sem portósan nem áll módunkban visszavenni, átvenni.

Jótállás

A többször módosított az 1959. évi IV törvény a Polgári Törvénykönyvről szóló, valamint  Az egyes fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX .22.) Korm. rendelet és annak módosításáról szóló 270/2020. (VI. 12.) Kormányrendeletben álló rendelkezések az irányadóak.

A kötelező jótállás időtartama 2021-től a következők szerint változik:

  • 10-100 ezer forint értékű termékek esetén a jótállás időtartama 1 év,
  • 100-250 ezer forint értékű termékek esetén a jótállás időtartama 2 év,
  • 250 ezer forint feletti termékek esetén a jótállás időtartama 3 év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést szakszervíz végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

E-jótállási jegy

Az Eladó a jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. Az Eladó az elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását/üzembe helyezését követő napon köteles.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem feltétele a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a Vásárló általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy Vásárló rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy Vásárló rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a számlát vagy nyugtát a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok a bizonylattal érvényesíthetőek.

Javítási, cserélési és visszafizetési szabályok

Az Eladó törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatja a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában -, az Eladó köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, az Eladó a vételárat 8 napon belül köteles visszatéríteni a Vásárló részére. A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik!

Ha a fogyasztási cikk kijavítására 30 napon belül nem kerül sor, - a Vásárló eltérő rendelkezése hiányában – az Eladó köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni.

Panaszügyintézés

Az Eladó a megrendeléseket a Vásárló teljes megelégedettsége mellett kívánja teljesíteni. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van az Eladó tevékenységével vagy a termékkel kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi elérhetőségek bármelyikén (szóban vagy írásban) közölheti:

Üzemeltető: Top Box Autó Kft.

Cím: 2310 Szigetszentmiklós, Tököli út 62.

Telefon: +36 24 530 030, +36 20 980 4978

e-mail: bolt@topboxauto.hu

Az Eladó a szóbeli panaszt a hatályos jogszabályok értelmében, ha a panasz jellege megengedi, azonnal kivizsgálja és orvosolja. Amennyiben az azonnali kivizsgálás nem lehetséges vagy a panasz kezelésével a Vásárló nem ért egyet, akkor az Eladó jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról, melynek másolati példányát átadja a Vásárlónak. a személyesen közölt szóbeli panasz esetén. Telefonon közölt panasz esetén megküldi a Vásárlónak az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal együtt és továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

Az írásbeli panasz beérkezését követő 30 napon belül az Eladó a panaszt megvizsgálja és érdemben megválaszolja, valamit gondoskodik arról, hogy a válasz eljusson a Vásárlóhoz. Amennyiben az Eladó a panaszt elutasítja, válaszában megindokolja álláspontját. Az Eladó 5 évig köteles a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát megőrizni.

Panasz elutasítása esetén kezdeményezhető hatósági vagy békéltető testületi eljárás

Fogyasztóvédelmi hatóság eljárása

A Vásárló panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Békéltető testület eljárása

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a Vásárlói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése, hogy megkísérelje az egyezség létrehozását a felek között. Ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A Vásárló kérelmére induló eljárásra elsősorban a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a Vásárló az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

Uniós online vitarendezési platform

Ha a Vásárlónak olyan áruval van problémája, amelyet online vásárolt, az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformon keresztül panaszt tehet. A panaszt független vitarendezési testület vizsgálja ki.

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját az Eladóval.

Jelen Általános Szerződési Feltételek nem örök érvényűek az abban foglaltak, piaci, társadalmi és gazdasági okokból változhatnak.
Tovább